lørdag 18. februar 2012

LITT ANN(D)ELEDES



Alt med fjær bør vel omtales med forsiktighet om dagen..... Det kan jo være en skytsengel........

Sist jeg fant fjær i klærne, var det dunjakken som hadde punktert. Jeg skriver da ikke bok om det, jeg prøver i stedet å tette hullet før støvsugerposen er full.  At jeg trekker denne stakkars, blonde, anda inn i debatten er kanskje  urimelig. Men ut fra saklighetsnivået kan jeg bare si at alt med fjær lever farlig om dagen.

En professor har meldt sin interesse for å analysere Prinsessens englefjær. Skulle professoren ha vanskelig for å få tak i fjær til sin DNA analyse er det bare å ta kontakt. Det er nok å ta av, anda er blond og slåss så fjærene fyker. Byen er også full av punkterte dunjakker, så en fjær på avveie skulle nok vær mulig å finne .

Bildene er tatt ved Vevelstad Stasjon 18.februar. Den blonde anda er trolig en albino.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar