søndag 13. mai 2012

LYST, OG IKKE LYST



Noe er morsomt å gjøre, alt det andre som ikke er fullt så morsomt, det utsetter jeg. Skyver det litt forran meg....... Husker dere Solan, Ja Solan Gundersen han i Flåklypa. "Kom arbeidslyst å treng deg på, her skal du motstand finne "
I dag er jeg søstera til Solan. Dagens hovedoppgave var å montere livet på bunaden til stakken, men har jeg gjort det. Nei, det har jeg ikke, men jeg har vasket , ommøblert, ryddet og vasket litt til.
Nå er det blitt kveld og fortsatt ligger bunadslivet adskilt fra stakken, da blir det vel i morgen da.......

1 kommentar:

  1. I dag er det sydag - nå har du vasket og vasket nok - jeg gleder meg til du skrider av toget 17.mai og vi entrer Slottsparken - der får noen seg en overraskelse. lykke til med arbeidslysten i dag

    SvarSlett