mandag 7. mai 2012

OG FORRAN MEG STÅR EN KJEKK UNG MANN I UNIFORM



Klart jeg har håpet og ventet. Og hva har jeg ventet på lurer du sikkert........ Jeg har fått sitteplass, og ingen kommer til å tråkke på stakken min. Ingen vil ved et uhell plassere en albue i fjeset mitt.  Ingen kommer til å smører fusadrakten med sennep eller softice for den del.
Kan dette være noe til 17. mai feiring da, halvparten av morroa er jo borte.

Jeg tror dette blir riktig så bra. Gode hjelpere, denne gang i uniform har høytidelig overbragt billetter til reserverte plasser for meg og min kjære veninne. Jeg gleder meg som et barn.

Slå den, hvite bjørkestammer og rett som ørnen stiger....... Vi sees på NRK 1 tenker jeg.

2 kommentarer:

  1. Hærlig - dette skal jo bare bli gøy. Hvordan få en annerledes 17.mai for voksne damer med stakk.... smil

    SvarSlett
  2. Koz deg/dere :-) vi skal se etter både deg og stakken. Resultatet ser fantastisk ut Britt!

    SvarSlett