onsdag 8. august 2012

LAGE MØNSTER AV SKJORTE




Og så døde "goskjorta"........Men den gjenoppstår i mørk blå råsilke på en regnvåt dag, tidlig i august. Har vi ikke alle hatt en slik en, en skjorte som etter lamg og tro tjeneste ikke var noe syn for guder. Gullig i farge og heller ufresch har den hengt der og ventet på et mirakel.

Hvorfor i all verden er jeg så glad i denne skjorten. Den har fulgt meg gjennom en skilsmisse ( ingen blogger om sin skilsmisse og den skittentøysvask dette er ) Tross alle odds, den har overlevd, men nå har den havnet under kniven. Både skjorten og jeg er kommet i et akutt behov for vedlikehold, skjorten er det håp for, men meg.......si det, jeg vet ikke.

For å kopiere skjorten har jeg åpnet alle sømmer med skarp kniv og sitter med alle deler inklusiv sømmonn klar for å legge den over på det nye stoffet.
På denne måten får jeg en eksakt kopi av den skjorten jeg er så glad i . Velg stoffkvalitet lik den opprinnelige, viktig!!!! Vær nøyaktig med sømmonn, det avgjør det aller viktigste, RESULTATET.


Lykke til, når en skjorte dør, fødes en ny....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar