søndag 26. juni 2011

Den turkise bilen

Jeg har vært litt off med blogging en stund. Ikke fordi jeg mangler ting å skrive om, men jeg har lakket negler, og dette tar sin tid.

Jeg syntes turkis måtte være tingen, en farge som jeg også bruker litt i interiør for å få litt spenning i det eller så fargenøytrale hjemmet. Og siden jeg har litt lengde på neglene måtte dette bli bra. Her skulle det imponeres!
Dere må vær enige i at dette lyser opp i hverdagen, og tar litt av oppmerksomheten fra hengende kroppsdeler.
Som dere sikker skjønner var jeg svært så fornøyd med resultatat og måtte ut jeg ut å vise meg frem.Senere på dagen kjører jeg på E6 inn mot Oslo. Det går litt smått i høyre fil, så jeg legger meg ut og trår på gassen. Og hva er det som ligger der????? En lysende turkis doning, helt i match med neglene, trolig samme årsmodell som meg også. Du må til Cuba for å finne noe lignende.
Så nå er det frem med utstyret igjen og starte på nytt. Denne gangen i orange nyanser, for jeg så ingen biler i de fargene på min ferd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar