lørdag 20. oktober 2012

høstens gleder og sorger



Den siste uken har forbruket av stearinlys tatt nye høyder. Det er jo høst, men det har nok blitt litt ekstra mørk og vått sånn værmessig, og med det kommer disse behovene for lys og kos. Litt ekstra å spise hører  med selv om dette absolutt burde vært ungått.

All denne kosen har sin pris. Nærmere beskrevet, kilo for kilo der jeg sakte men sikkert fjerner meg fra garderoben og de hullene i beltet som bærer bud om slankere tider.


De to siste søndagene har jeg GÅTT FRA SKI TIL OSLO, jeg synes kunngjøringen fortjener store bokstaver. Men det er dessverre ikke nok til å kompensere for all denne kosen og godbitene, her trengs det kraftigere mottiltak.

Ett eller annet sted ligger det en CD med pilatesøvelser...... det er bedre å komme i gang mens jeg ennå er i stand til å røre meg. Så da er det  i alle fall en time som ikke er viet levende lys og godbiter.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar