tirsdag 2. oktober 2012

Noen får medalje....... noen får bare blåveis



Gratulerer Brekkhus Dege, det er så fortjent, men jeg skjønner ikke helt hvordan du får både belte med masse stæsj og medalje for bare en blåveis......



Jeg endelig fått gjort noe med øyelokkene mine. Dette er noe slitsomme greier som kommer snikende. De siger liksom litt år for år, og plutselig en dag er det noe som er i veien og blokkerer sikten.




Etter at kirurgen har gjort sitt, sydd sine 15 sting på hvert øye med "kastesting" ble det seende slik ut. Det ser faktisk ikke så ille ut på bildene, og det er nok det minnet jeg vil sitte igjen med
 Det har gått fire dager siden inngrepet og som dere ser er det både blått og hovent. Faktisk er det i ferd med å gå litt over i det gule i tillegg til det blå og det lilla og det grønne..... Det hamrer og det dunker i hevelsen men den minker for hver dag, og  om to dager tar legen stingene, jeg gleder meg.



La Brekkhus Dege glede seg over sitt overdådige belte og sine medaljer. Hun har trent betydelig mere for sin ene blåveis enn meg for mine to. Jeg har jo tross alt også fått noen medaljer :-)



La

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar