tirsdag 2. oktober 2012

Hva skjedde med de 120 etter blackout







 
Jeg satt der med 120 lapper og blackout. Jeg ante ikke hvordan jeg skulle montere bestemorslapper, det var helt slettet fra minnet og jeg var evigheter unna en montert jakke.
Det har gått en hel sommer og slikt gjør underverker med et frynsete minne....det hjelper i alle fall. Svaret var luftmasker i zik-zak. 3+3+3+3+... verre var det ikke, og nå henger det i sammen. Jakken er montert, men det er dekoren som gjenstår. Blomstene er greie, de vet jeg hvor skal plaseres, men her skal det også plaseres et stort antall frynser i nederkant..... Litt mere shopping av garn må nok til, fargen er viktig.
Så da tar det nok noen dager til før jakkemirakelet er helt der jeg ønsker den.
 
 
Noen prosjekter tar litt lengre tid :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar