fredag 7. oktober 2011

BRITTA, SPØKELSET FRA HÅLANDSDALEN



Elsket og hatet, dette bildet vil nok aldri gi meg sjelefred...... I dag har jeg besøkt Haugtussa og bestilt en gul silkedamask. Knallgul, og den leveres på mandag. Herremin , jeg gleder meg. I nederste hylle  lå en vintage rød silkefløyel som vil bli en fantastisk effektfull trim. Vi snakker Vest med stor V til fusadrakten. Dette med oppussing var ikke en trussel, det var et løfte.

Helgen vil vies til søm av prøvemodell. Når det skal jobbes med ukjente mønster, og stoffer til flere tusen kroner for en meter ,må jeg ha litt kontroll med hva jeg gjør.

Dette prosjektet vil være en gjenganger frem til julaften. Jeg er en av de få som jobber i bunad på julaften, og det skal jeg gjøre i år. Ikke bare det, vi snakker ny vest og trøye samt belte og forkle......Jeg skal skinne !



Dette blir litt av en økt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar