torsdag 15. mars 2012

BRITTA I HÅLANDSDALEN, REKONSTRUKSJONEN




Jeg er euforisk..... Ja kanskaje ikke helt . Men begeistret det er jeg, over fremdrift og resultater. I dette prosjektet ser jeg rekonstruksjonen tre frem. Fargebildet er eutentisk, men med min egen tolkning.


De perlebroderte mansjettene har ligget på vent i flere år. Sikkert åtte år, i påvente av å bli til pulsmansjetter. Du verden så glad jeg er over at de har ligget urørt. Det var jo dette de var ment for.

Det blir MYE stoff om bunaden fremover. Hodet er fult, og hodet vil ikke gå i andre baner. For alle som kjenner følelsen av inspirasjon er nok dette et kjent fenomen, og de vet at dette ikke lar seg spore av.
Dette er ikke en trussel, men et løfte. Det kommer mere. Britta i Hålandsdalen, du spøker videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar