lørdag 24. september 2011

UTVISNINSVEDTAKET

Jeg husker veldig godt hva jeg gjorde da det smalt i Oslo 22.juli. Kjenner litt på at dette blir som "hvor var du da Brå brakk staven"



Veldig motivert satt jeg og skrev et innlegg om den gamle skinnsofaen vår som det tok vinter og vår å få ut av huset. Det hadde kommet så langt at sittemøbelet hadde fått navn, Mulla Krekar. Hele omgangskretsen  omtalte sofaen vår som Mulla Krekar og utvisningsvedtaket, uten å legge for mye politikk i det.



Hele denne historien skrev jeg ned og publiserte . Jeg hadde akkurat flyttet fingeren fra enter da drønnet kom.Det tok bare minutter før informasjon om eksplosjon i Oslo sentrum rullet innover skjermen under Tour de France sendingen.

Jeg ble fullstendig grepet av panikken, og så for meg overvåkningspoliti og håndjern og det som verre er om det finnes......  Vi hadde jo bare en uheldig sofa, som hadde fått et uheldig navn.....

På loggen ser jeg at innlegget lå ute i seks minutter før det ble slettet. Akkurat da var denne historien alt annet enn morsom. Nå har dagene normalisert seg, og jeg våger å publisere historien om dog med en annen vri.

Hva gjorde du da det smalt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar