torsdag 1. september 2011

NSB, VAKTHUNDEN SER DERE.



Da har jeg snart lagt bak meg en uke med togstrikking, og kåpen min vokser. Den vokser langt raskere enn jeg hadde regnet med.
På en togtur i rute uten forsinkelser strikker jeg 4,5 omganger. Det har kun skjedd en morgen denne uken. De andre ni turene er alle som en forsinket med fire til ti minutter som oversatt til omganger blir 5-7.
Dermed ligger jeg godt forran skjema med 11 omganger. Om jeg skal glede meg over denne gevinsten eller rive meg i håret av frustrasjon vet jeg ikke for dette har på ingen måte vært en dårlig uke for NSB. Den er ikke verre enn at Meltveit Kleppa ville kommet løpende for å få ros......




Ikke en eneste kjøreledning har falt ned og de har bare hatt en signalfeil på mine avganger, så hvorfor blir det forsinkelser. Det er vel ingen råtne epler i kurven (organisasjonen). Meltveit Kleppa kunne ikke svare, hun er ute å leter etter tryllestaven

Følg meg og vakthunden videre på toget, 45 minutter forsinket denne uken

1 kommentar:

  1. hm signalfeil... du blir nok ferdig med den jakken lenge før jul...

    SvarSlett