lørdag 10. september 2011

EN PENDLERUKE AV DE BEDRE.



Etter en heller humpete start på uken greide NSB faktisk å ta seg inn igjen. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde to dager etter hverandre der jeg har kommet frem i rute.  Så jeg er ganske fornøyd til tross for denne minus 20 minutter på mandag.


Da kan jeg oppsummere progresjonen i strikkeprosjektet slik: Jeg har gått tom for garn selv om antall minutter med forsinkelser er mindre. Strikktøyet har vokst 32 cm, og bare 3 av de kan tilskrives forsinkelser. Kan Meltveit Kleppa ha fått fikset på tryllestaven......



Vakthunden er allikevel ikke helt fornøyd, det er lang igjen til at vi snakker punktlighet. Det har gått to uker, og strikketøyet måler 65 centimeter.


Vi sees til en ny uke med strikketøy på toget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar