fredag 9. september 2011

JEG VIL IKKE HA BANANER !


Da har jeg fått nok av regnvær, valgkamp og shabby shick. Jeg er ikke så begeistret for alt dette dolleriet, så besøket på Gave og Interiør Messen ble nok litt mye for meg. Ikke liker jeg billige kopier(dårlige også), og når cupcakes heller ikke er min greie måtte det bli en fiasko.



Jeg liker stramme linjer uten nips og stæsj. Stål, stein og design klassikere er det jeg liker å komme hjem til etter en lang dag. Humoren blir nok deretter. Å få utdelt bananer av AP tidligere i dag syntes jeg var direkte respektløst. Jeg er da ingen ape for f... ingen andre velgere heller. Den som foreslo bananstuntet har sikker masse shabby shick hjemme.......



Litt rart dette med bananene, Denne røde hanen som har bolig på statens regning vet hva det er snakk om når jeg sier LC4 1928 eller LC5 1934....

Men nå har jeg en plan . Velger jeg husbåt skal de slite litt med å få meg til å betale eiendomsskatt, og ikke spiller det noen rolle om det går mot en ny syndeflod (om den noen gang har hvert) jeg flyter jo allerede. Det hjelper ikke å starte valgkampen en måned før de andre, for meg lurer dere ikke.

Bilder fra HAUSER 4/11


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar