mandag 23. april 2012

BLE NOE SOM JEG TRODDE....



Er dette året på skinner. På skinner i den retning jeg så for meg ved årsskiftet egentlig. For det første er bloggingen ikke blitt mere privat. Det ser ikke ut til at jeg kommer nærmere et bilde av meg selv på bloggen enn et dårlig bilde i halvprofil...... Dessuten ser jeg ut som nærmere 70+ enn 40+ og det er ugreit. Jeg skal by på et bilde der dere kanskje vil kjenne meg igjen. Må bare hente litt mot først.

De første grå hårstrå har meldt seg. Til min kjære sier jeg de er distingverte, innerst inne ( mine følelser ) er det en katastrofe. Sånne katastrofer kommer når man får lov til å bli 40+ . Vi sier det sånn, bedre med noen grå hår enn aldri få oppleve det. Det føles ikke noe bedre med grå hår selv om refleksjonen høres fornuftig ut.

Jobben med nytt firma fortsetter. Noe nærmere mål er vi, men du verden så mye fuss en leverandør av programvare kan stelle til. Rike på erfaring og fattig på jordisk gods vet vi hvordan valgene burde være men ikke ble. Fortsettelse følger, her blir det mere å fortelle.

Ungdommen lever sitt liv med sine valg. Her skulle jeg gjerne være på banen å lagt noen føringer, men jeg tror ungdommen har noe i ørene...... All min erfaring, jeg skulle så gjerne ha delt.

En ting som har en ventet progresjon, ja kanskje mer enn ventet, er den nye bunaden. Her har jeg faktisk kontroll, selv om det er farlig å si. Dere vet hva som sies om full kontroll, det finnes ikke......

Da har jeg det vel som de aller fleste hverdagsutfordringer.  Gleder og sorger går hånd i hånd, det er livet det og noen spåkone det blir jeg ikke.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar