mandag 16. april 2012

VANDREHALLEN I FULL BLOMST





Er du rosa eller orange i blomstervalget, Hagemessens utstillinger i vandrehallen kunne tilfredsstille begge. Store flotte dekorasjoner der teknikken med små vannbeholdere eller glass og reagensrør ga blomstene vann. Tydeligvis en teknikk som er populær når det skal lages event dekorasjoner. Jeg har skaffet meg reagensrør, men det blir beskjedne greier når jeg skal gjøre sånt. Det er ikke uvanlig at det er dårlig plass til maten når jeg dekker til gjester, og tar jeg dette helt ut vil nok mine gjester sitte i gangen,








Som dere sikker har skjønt ble jeg ganske betatt av dekorasjonene. Materialvalget der det rustikke blandes med pasteller og sarte blomster fasinerer meg. Da jeg dro hjem i går etter messen var det nesten vemodig å vite at det er et år til neste gang.

Ventetiden får jeg korte med å smugtitte på hva Verkstedet, Finn Schjøll lager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar