torsdag 10. november 2011

ONE IN, ONE OUT.......



Dette er i ferd med å bli den reneste bunadsbloggen. Frykt ikke, det går over når prosjektene er landet. Jeg må bare realisere denne ideen før jeg også kan skrive litt om andre ting. For tro det eller ei, det finnes andre ting jeg tenker på om dagen .



Denne gangen startet det med noe silke og fløyel som kom i hus.......... For alle som måtte la seg friste av bunadshobbyen vifter jeg med det RØDE flagget i lojalitet med lommebøkene. Og vi skal heller ikke glemme klesskapene. Disse svulmende innretningene som alltid strekker seg litt til for å gi plass til et eller flere nye plagg.


Herved lanseres et nytt prinsipp. "One in, one out". I mitt skap blir det denne gangen "ut med Voss, inn med Fusa" eller noe i den duren. http://www.finn.no/  blir verktøyet........ Noen blir den lykkelige eier av Vossastakken med tilbehør og det hele, pluss en vintertrøye i bonus. Nå er den å finne på torget, søk på bunader.


Så da kjører vi på. Kjøpergruppen er begrenset str.34-36 er ikke store greiene, men det finnes sikkert noen der ute som ikke har spist alt de kommer over og kommer fint inn i den.I rettferdighetens navn må vi jo tilby noe  til dem også.


Da er det bare å kjøre på, i mål skal jeg denne gangen også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar