søndag 18. desember 2011

1001 KATT



Det er en person jeg ikke sliter med å finne nye gaveideer til.   Finn en katt. En katt av det slaget som ikke klorer eller trenger mat. Vi snakker den sorten som bare står til pynt, eller er i form av en bruksgjestand. De blir kjærlig tørket støv av, alle som en, og spør jeg, får jeg historien om hvordan nettopp denne pusen kom i hus. Godt gjort når vi snakker over tusen varianter.


I år fårdamen ingen av disse. De bor allerede hos henne, men det er faktisk nå en utfordring å finne en som ikke allerede er i hus.


Damen har reist mye, og hennes minner fra turene er alltid en eller flere katter. Noen av dem  unike og verdifulle, mens andre har sjarmen og et blikk som smeltet hjertet.




Hun får noe med katt i år også, og i skrivende stund vet hun hva det ble. Neste gang er det bursdagen som gjelder, og tro det eller ei. Jeg har funnet en ny pus...... Den har hun ikke fra før.




Jeg er kjempeglad for at det finnes en i familien det er lett å vite hva som står på ønskelisten til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar