lørdag 3. desember 2011

O HELGA NATT...........



Dette tar tid. At jeg gidder dette sirkuset år etter år. I år som alle senere år har jeg hatt en selvpålagt kreativitetspause i uke 48. Jobbes det med jul og dekorasjon fra "septober" må det stenges av en uke før jeg starter på privaten.
Det virker på den måten at iveren og inspirasjonen kommer med dobbel kraft når jeg da kjører i gang, og da tok jeg like godt natten til hjelp......HJELP.........



Årets tema blir natur. Masse grener med og uten lys samt mose og innslag av sølv . Levende blomster der krukker er erstattet av moseinnpakning.
Hjemmet så ikke bra ut i dag tidlig etter nattens kreative forum. Fordelen med å bruke natten er at min kjære sover, og jeg glatt unngår forhandlinger om rot og plassering , samt annet som helt klart kan være gjenstand for diskusjon

.
Til slutt en blomst til min kjære for å ha sovet tungt og gitt meg deilig arbeidsro. Antar at sirkuset fortsetter til natten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar