lørdag 31. desember 2011

TAKK FOR DET GAMLE



Årets siste, siste av alt for i år. Alt det dagligdagse for siste gang i år. Mon tro hva det nye året vil bringe av gleder.Det er så mange prosjekter som ble påbegynt i 2011 og disse skal bringes i mål  2012. Jeg legger ikke skjul på at det nye året er knyttet opp til store forventniger . Forventninger til prosjekter som vil medføre hyggelige endringer for dem jeg er glad i.


Min største bragd i 2011 blir røykeslutten i mai. Den er jeg virkelig stolt av. At jeg også skulle melde meg på som blogger  hadde jeg ikke trodd . Bloggingen ble ikke helt som jeg trodde. Jeg er overrasket over at jeg har så mye på hjertet, og bloggen er nok fortsatt en vei som blir til, etter hvert som jeg går. Årets siste innlegg blir nummer 101 i rekken, Ble det virkelig så mange.


 Det har vel blitt noen nederlag også, men de ser jeg ikke hensikten med å dvele ved. Mulighetene kommer tilbake, det gjelder bare å fange dem og holde dem fast.


I kveld skal vi kose oss i godt selskap, mimre litt og ta imot det nye året med åpne armer. 2011 takk til deg, du har vært en utfordring på mer enn en måte.

En strålende feiring til dere alle, og takk for det gamle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar