søndag 4. desember 2011

O HELGA NATT 2


Etter en lang natt kan lysene tennes........ og jeg slukner snart. Men lys ble det og de skal skinne helt til neste år.



Det må være litt størrelse på greina. Denne er vel ca 3,5 m lang, og selvfølgelig over vanlig takhøyde så den blir krypende bortover taket over spisebordet. Måtte fjerne de nederste greinene da de ble litt nærgående. Etter det så det litt tomt ut, så jeg hivde like godt på noen småfuruer for å fylle tomrommet.



En gren som denne vil tørke i fasong, og holder seg på plass om den får stå i ro. Jeg har ikke opplevd at den har deist over ende, selv om den mangler forankring i taket i form av stifter el.



Her vil det nok komme litt mere stæsj. Kubbelys, litt mere sølv, i det hele, ting som lager julestemning. En slik grein er for meg like viktig som juletreet, og det er det femte året jeg setter opp en slik.

Belysningen på greina er fra IKEA og laget for et helt annet formål. De fleste kjenner den igjen ville jeg tro.

Da har jeg kommet så langt at, neste natt skulle bli av det fredelige søvntunge slaget......



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar