onsdag 4. januar 2012

ÅRSKAVALKADE OG VYER



Endelig kan også jeg ønske det nye året velkommen. Jeg har alltid en noe tøff start på året med en jobb som krever hele meg denne uken. Da får blogging være blogging til jeg har tatt tilbake kontrollen på fritiden.


Året som ligger bak oss har hatt sine utfordringer. Den hyggeligste er vel at vi ikke lenger kjører rundt med rød L bak på bilen. I stedet har vi fått en flink sjåfør som villig henter og bringer ( og låner bil).

En kjær venninde har kommet hjem etter et år som seiler. 18. juli var en fantastisk dag med gjensyn, snørr, tårer og champagne. En brikke i livet mitt kom igjen på plass.

Min kjære samboer har kommet langt på vei med oppstart av firmaet sitt, gleder meg til han er i gang for fullt. Dette betyr så mye for oss, og det er godt å se målet innen rekkevidde.

Jeg har ingen datter, men dette året har jeg fått låne en. Koselig med jentegreier når jeg  bare har gutter rundt meg her hjemme. Så reiste hun til Irland for å studere interiørarkitektur, men vi holder kontakten.

Jeg har fått nye venner og bekjentskaper. Kreative og profilerte som jeg setter umåtelig pris på. Jeg skal bli flinkere til å dele opplevelsene med dere. Det er en festlig gjeng med høy underholdningsverdi.

Mine hundevenner har fått en stor plass i hjertet (og sofaen) og damene i pels vil følge meg i året som kommer også.

Bunadsprosjektet drives videre, og alt som er sydd i 2011 vil ha premiere på slottsplassen 17. mai.

Sist men ikke minst, bloggingen. Ett år tilbake var jeg ikke en gang på tanken. Som blogger har jeg så langt vært veldig tilbakeholden med mere privat stoff. Jeg vurderer å gjøre noe med dette, men det blir som å bryte en barrier som i min verden blir et laaaangt skritt. Å stå der helt naken...... Jeg vet sannelig ikke......

Velkommen 2012, jeg gleder meg.

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig ord og jeg gleder meg til den bunadsvesten ... jippi 17.mai

    SvarSlett