fredag 20. januar 2012

FØRSTEHJELP FOR LYSERE BOLIG



Hei Marie, jeg beveger meg her inn på utenlandsstudentens område, og jeg håper virkelig at det ikke går så alt for galt. Jeg har gått hardt ut mot en som definitivt kan mindre om temaet, og da vil jeg formidle noen tips for de som ser verdien.


Vindusflater er gull, ta vare på dem, de bringer lys og trivsel. Pleier du vindusflaten riktig tilføres romfølelse og du tilsniker deg visuelle kvadratmeter.
Den som kjenner knepene og kan dette med å utnytte muligheten får boligen til å fremstå romslig og lys uansett hvordan det ser ut utenfor vinduene.

Jeg har ved flere anledninger besøkt tilsvarende leiligheter som min egen, og det er enorme variasjoner. Hva fungerer og hva skal styres unna.

Velg glatte veggflater.De reflekterer lyset og forsterker det. Du som er glad i panel får et dårligere resultat. Overflater med struktur må ha lyse farger ,det er et av få våpen når veggen suger til seg lys i stedet for å reflektere
Må du  ha gardiner så velg oppheng som gjør det mulig å holde vindusflaten åpen. Trekkes gardinene ut på sidene av vindusflaten oppnår du et større vindu. Øyet kan lures , kjenn knepene. Det samme gjelder når du velger lengder på gardinene. Vil du ha høye vinduer, velg lange gardiner.



Da ønsker jeg eierne av kvisthullet lykke til, og til deg Marie, vær snill med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar