torsdag 12. januar 2012

FRISTELSE I HORNBACK ALLIGATOR



Da er det bare å stramme til etter jula. Nyttårsløftene florerer, og køen til treningssenteret vil ingen ende ta. Jeg tilføyer enn så lenge.
Jeg har ingen store vyer. Mine mål er realiserbare, og jeg vil ikke stå igjen med bøtter av dårlig samvittighet og tapt ansikt fordi målene ble for ambisiøse. Jeg har tross alt stumpet røyken i 2011.


Det første  av mine grep er de ekstra kiloene som la seg litt feil, altså rundt midten. Når hverdagen kaller, er det lettere mat og færre måltider. Alkoholinntaket synker, og da forsvinner de kiloene av seg selv.. Litt pilates i tillegg gjør en halvgammel skrott litt fastere. Vanskeligere kan det helt sikkert gjøres, men for meg holder det. Litt skiføre bøter på kulemagen og grevinnehenget ,og siden hverdagen ikke tilbringes på en kontorstol så får jeg tilbake kroppen min i år også.


Bildene er av Bredals belter i krokodille, alligator og kaimanskinn. Superlekre herrebelter som varsomt minner oss på livvidden og dens evne til å endres.
Jeg synes et slikt belte er en verdig premie når livvidden igjen har stabilisert seg. De er å få kjøpt i de mest eksklusive herrebutikkene. Min favoritt blandt beltene er "Hornback" Alligator. Dette er ryggen av dyret, og gir et røft uttrykk, lekkert jeansbelte......Kjæresten min, lukk øyne og ører, jeg tror du liker det.

Løp og kjøp, om det ikke lå under juletreet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar