søndag 8. januar 2012

EN HÆRLG RØRE


Om denne uken ikke blir roligere enn den forrige, ja, da gir jeg meg ende over. Drømmen er å ta tilbake kontrollen og kjenne at jeg har litt fritid.

Det er bare det at at når det er travelt på jobb legges andre prosjekter på vent, og det er ikke få som står i den køen.......

Først er det litt papirer og regninger, der ryker vell den første kvelden tenker jeg. Kjøleskapet er i vakum, mitt uttrykk for at nå er det så tomt at jeg blir sugd inn når døren åpnes. Dessuten må symaskinen frem. Har lovet Hr.Schjøll at han skal få rød selvbindersløyfe i fløyel til dette kjendisselskapet i Sverige. Hvordan kunne jeg være så lettsindig, men han er jo hyggelig og raus. Så da blir det vell sløyfe da.

Kleshaugen min minner om disse borgene fra middelalderen. Her trenger jeg flere kvelder for å komme ajour, om det ikke skulle komme en ridder i vaskehumør og lage vei i vellinga. Det må da være lov å håpe.

Det er bare å innse, det blir en uke med en herlig røre.



1 kommentar:

  1. Hverdagslivet er hærlig gitt, du beskriver vår kjente tidsklemme på en god måte.... joda den ridderen håper jeg stikker en tur innom deg. Du trenger den. Klem

    SvarSlett