mandag 30. januar 2012

DET ER NOE MED PRIMLENE


Min aller første messestand, det er mange sessonger og trender siden. Jeg ville tro at den første, den aller første hva det enn måtte være, den husker vi. Dette som vi bærer med oss videre og sier , "dette har jeg gjort"

Det er prestisje  i å lage stands. Nerven skal finnes og formidles. Fenge og skape interesse, selge, generere omsetning. Det er en stor utfordring, og da er det så bra å ha en oppdragsgiver i ryggen som har midler som åpner muligheter.


Valget falt på Primler, mengder av primler der jeg laget tepper med farger. 7/m2 ble dekket med den blomsten som er den første ut av alle når juleblomstene står for fall. Utstilling av klær trenger alltid en faktor som understreker og forsterker temaet, eller noe som er sesongtypisk må være tildtede for oppmerksomhet.. Det er noe skjørt og vakkert over dem samtidig som de har en kraftig fargeprakr. Vi trenger denne fargeprakten på denne tiden av året.


Det ble Primler jeg "rasket" med meg hjem på lørdag. Fargene, gode minner, og at jeg gjorde ting litt på trass.......Ikke noe galt med tulipaner, men det er noe med Primlene.




1 kommentar:

  1. Så hærlige farger - dette bærer bud om en ny årstid som er i annmarsj. Selv om vi hutrer oss gjennom dagene for tiden. Klem fra Bekkelaget

    SvarSlett