søndag 31. juli 2011

HEKLEBOKEN, HEKLEGURU PÅ EN TOGTUR.

Jeg er ikke særlig god på venting. Det har også sine gode sider, men som oftest står jeg der med en utfordring. Jeg gjør det meste for å unngå settinger som inne bærer venting, men heller ikke jeg kommer gjennom livet uten.



På Geilo fant jeg denne boken. Jeg skulle sitte drøye fire timer på toget til Oslo, og det var kjærkomment å få noe å henge fingrene i . Jeg manglet bare garn og krok, og det hadde jo nabobutikken, så da var turen reddet.

Den første delen av boken har en enkel og grei innføring i grunnmasker og teknikker. Behersker du disse, ja, da kan du å hekle.



Jeg startet med luftmasker på Geilo, og 30 cm senere var jeg i Oslo som selvoppnevnt hekleguru.Dette var supre saker. Jeg har alltid heklet litt, men nå skal det bli fart på kroken.



Denne anbefales enten det er din første maske eller du har fusket i faget før..

Lykke til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar