onsdag 6. juli 2011

Med labben som klisje....

Da jeg var barn hadde vi en Irsk setter, Hun plantet labbene sine på  et nymalt kjellergulv og dette avtrykket skulle bli stående i mange år. Historien om denne hunden er en ordentlig tåreperse, så den skal dere slippe. Men avtrykket ble aldrig overmalt, og det var vel det som inspirerte meg da jeg laget etikett til jakken.


Jakken som skulle ha etikett er en av mine egne laget i alpakkagarn. Historien om jakken er å finne i et tidligere innlegg, men jeg ønsket at jakken skulle knyttes til damen som skulle ha den. Jeg var så heldig å ha hunden hennes på besøk så jeg  brukte like greit vofsen som klisje...


Jeg er heldig som hadde en hund som gjør som hun blir fortalt, ellers blir det fort bare griseri ut av det. En takk til deg Kaisa, riktig flink var du !

Dette trenger du: 1stk. samarbeidsvillig hund
                            En bit med bomullsstoff ( lyse farger fungerer best, husk fargeteorien )
                           Vannbasert tekstilmaling/stofftrykkfarge

Da tenker jeg at bikkja løp og gjemte seg, men du kjenner selvfølgelig til de gode gjemmestedene...

1 kommentar:

  1. Du verden hva du får til... 1.stk. samarbeisvillig hund - hm den henter vi fra gata. Forresten Norunn har et par stk som er store...skal ta en prat med henne kanskje???smil fra Liv-Marie

    SvarSlett