søndag 7. august 2011

PERLER, PERLER OG PERLER



Oi sa jeg da perleeskene mine dukket opp i boden. Det er ille hvor mye som ligger der halvveis i glemselen.Da de ble kjøpt var hodet fullt av ideer. Noen ble realisert, ganske mange faktisk, men atter andre kom i husets største arkiv. GLEMMEBOKEN !



Store ferskvannsperler i blek ferskennyanse, eller mindre variant i perlegrått. Bare spør, jeg tror denne jenta har de alle.



Hva med disse raringene i sjøgrønt. Har en gang laget et armbånd av noen av de. Det er supre til feriesmykker, litt farge og størrelse som passer sommerklærne.



Av de aller minste perlene laget jeg pendler som kan festes på de klassiske perlestikkene. De er fine til selskapsbruk, og får luftet seg stadig vekk.


Det var dagens jakt i skuffer og skap. Jeg trenger ikke kjøpe flere perler med det første får være konklusjonen.

Fortsatt god søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar