søndag 28. august 2011

RØRT TIL TÅRER, OG STUM FOR EN STAKKET STUND



Noen som kjenner igjen denne? Den stod på listen "dette vil jeg gjerne gjøre til helgen". Jeg er orkide frik, til tross for at jeg sjelden holder liv i dem over lengre tid. Lengst holder de jeg planter sammen, gjerne tre stykker, i samme gruppe. Alt dette visste Amanda, og hun tok meg fullstendig på sengen da hun ga meg denne.Jeg ble stum og rørt, og for de som kjenner meg vet at stum ikke er min greie .



Amanda har en fantastisk idé til et hekleprosjekt, men om man ikke kan hekle er dette bare en stjerne på himmelen. Men denne jenta gjorde noe med det, nå vokser hekle ferdighetene   prorposjonalt med antall masker, og ideen hennes vil bli virkelighet. Mitt bidrag videre må være å holde motivasjonen oppe.



Hva Amanda har som mål er en hemmelighet. Det har jeg lovet å tie om, men kanskje får jeg lov til å bidra med noen biter....... Og jeg gleder meg virkelig til det ferdige resultatet. Ideen er bare så fantastisk. Takk til deg Amanda for å ha involvert meg.



Denne vakre orkideen er en småvokst variant med veldig mange grener, hele åtte greiner fulle av knopper som bare venter bristeferdig. Jeg skal gjøre mitt ytterste for at denne vakre gaven blomstrer og minner meg om en kolega med et stort hjerte lenge, lenge.

Takk for at fikk lære deg å hekle.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar