søndag 28. august 2011

DA NSB ER JEG KLAR..... ER DERE ?


Det er pent å se utover skogen fra stasjonen min, men det er ikke derfor jeg har kjøpt månedskort . Jeg skal på jobb for f.....
Jeg er i alle fall klar. Strikketøyet som skal redde meg fra magesår når alle forsinkelsene kommer er anskaffet.
På Østfoldbanen vet vi hva vi snakker om. Årsbeste når det gjelder forsinkelser var for tre år siden. 3 døgn, 6 timer og 16 minutter, det blir det mange masker av , om man har noe å strikke på da. Ta alltid med reservenøste, du vet aldri



Høsten er jo en vakker tid, og i år som alle andre år er det noen politikere som lover og lyver at alt skal bli så mye bedre. Jeg avventer med å ta stilling til de løftene, jeg har jo snart 16 års erfaring som togpendler, og sånne som meg vi vet.
Kjære Meltvedt Kleppa du aner ikke hva du lovet her om dagen, du lovet å rette opp mer enn tre døgn med tryllestaven din. Den staven har kanskje en liten knekk eller slitasjeskade.



Jeg tipper at denne lille biten i patentstrikk har blitt til en hel kåpe før jul. (Alt skal strikkes på toget.)
Har planer om å gi dere en oppdatering ukentlig om strikketøyet, les forsinkelser. Forbrukerrådet ville sikkert være interessert i å følgemed på dette.



Da kan også produsenter av alpakkagarn glede seg til at NSB nok en vinter skal prøve å frakte passasjerer. Det blir nok en bra sesong vill jeg tro bygget på erfaringene.

God tur alle medpendlere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar